Είναι σπάνιο να εμφανιστεί ένα παιχνίδι που δεν μπορώ να σταματήσω να το σκέφτομαι, ακόμα κι όταν δεν το παίζω. Υπάρχουν πολλά υπέροχα παιχνίδια εκεί έξω, μην με παρεξηγήσετε, αλλά μερικά πολύτιμα συνεχίζουν να τρέχουν στο μυαλό μου ακόμα και αφού έχω απομακρυνθεί από τον υπολογιστή μου. Όπως πιθανότατα έχετε μαντέψει μέχρι τώρα, δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι το Diablo 4. Το Diablo 4 είναι απολύτως γεμάτο με ιστορία, περιεχόμενο, ομορφιά, προσαρμογή χαρακτήρων και πολλά άλλα. Έπαιξα περίπου 30 ώρες της Πράξης 1, μεταφέροντας τον Barbarian μου από έναν μόλις ντυμένο bodybuilder επιπέδου 1 σε ένα εργοστασιακό δυναμικό επιπέδου 25 (Build 1 – Thorns).

        Ένα από τα πρώτα πράγματα που με εντυπωσίασαν τις πρώτες δύο ώρες του Diablo 4 ήταν το πόση ιστορία υπάρχει. Σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς, θα αφιερώσετε πολύ χρόνο παρακολουθώντας σκηνές τόσο της κινηματογραφικής όσο και της ποικιλίας εντός του παιχνιδιού (τα πρώτα είναι, σύμφωνα με την παράδοση της Blizzard, πάντα πανέμορφα και τα δεύτερα ποικίλλουν εντυπωσιακά τόσο στη γωνία κάμερας όσο και μήκος). Αν είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι η συχνότητα των cutscenes στο πρώιμο παιχνίδι σε συνδυασμό με την αναπόφευκτα άθλια αίσθηση του να βρίσκεσαι στο χαμηλότερο σημείο της καμπύλης ισχύος όταν μόλις ξεκινάς κάνει το Diablo 4 να αισθάνεται λίγο αργό. πρώτη ή δύο ώρες. Ωστόσο, αυτό δεν είναι πραγματικά ένα παράπονο, καθώς επικροτώ την προσπάθεια της Blizzard να στρώσει περισσότερη ιστορία στο Sanctuary. Το να το κάνεις να νιώθει πιο ζωντανό και γεμάτο με περισσότερη ιστορία είναι καλό. Επιπλέον, θα εξακολουθείτε να ξοδεύετε ένα συντριπτικό μέρος του χρόνου σας σκοτώνοντας τέρατα στη μάχη.


       Σε τελική ανάλυση, το Diablo 4 αισθάνεται σαν μια εξαιρετικά συναρπαστική έκδοση του Diablo 2, που είναι το καλύτερο σενάριο για αυτό, στο βιβλίο μου. Όχι ότι αγνοεί το Diablo 3 –υπάρχουν και σαφείς σημειώσεις από τα καλύτερα αυτού του παιχνιδιού– αλλά τονικά και καλλιτεχνικά, κλίνει περισσότερο στο βιβλίο παιχνιδιού του Diablo 2. Ανεξάρτητα, αυτό θα είναι ένα τεράστιο παιχνίδι με οποιονδήποτε ορισμό: η αρχική καμπάνια προγραμματίζεται σε περίπου 50 ώρες με βάση το χρόνο μου με το Act 1, καθώς και τα πράγματα στο τέλος του παιχνιδιού που η Blizzard έχει επικεντρωθεί συγκεκριμένα στα οποία δεν έχουμε δει ακόμη, ευκαιρίες να παίξετε ως διαφορετικές κατηγορίες και να δημιουργήσετε διαφορετικές εκδόσεις μέσα στην ίδια τάξη και την υπόσχεση της ομάδας ανάπτυξης να συνεχίσει να τροφοδοτεί την κοινότητα με νέο περιεχόμενο για τα επόμενα χρόνια. Η Heaven βοηθά κάθε παιχνίδι που αποστέλλεται οπουδήποτε κοντά στο Diablo 4, γιατί ξέρω ότι θα είμαι πολύ απορροφημένος στις περιπέτειές μου στο Sanctuary για να νοιάζομαι για οτιδήποτε άλλο.

       Στο Discord μας θα βρείτε πληθώρα πληροφοριών για Builds – Maps – και άλλους παίκτες που μπορούν να σας βοηθήσουν, σας περιμένουμε…