Καχυποψία ακολουθεί κάθε νέο παιχνίδι που κυκλοφορεί με τη σφραγίδα ανεξάρτητης εταιρείας. Άραγε, αναρωτιέται κάποιος, αξίζει τον κόπο. αγορά του όταν δεν φέρει την εγγύηση κάποιου κολοσσού της βιομηχανίας του gaming;
Λογική απορία και δικαιολογημένη. Ειδικά αν είναι Action Role Playing Game (aRPG), σε όλους μας έρχεται στο νου, το DIABLO. Κορυφαίο στην κατηγορία του και παππούς του είδους του. Σπάνια, θα πει κανείς κάτι για το PATH OF EXILE. το GRIM DAWN. Κι όμως, τα παιχνίδια αυτά άντλησαν έμπνευση απο το DIABLO μα ξέφυγαν σε διαφορετικά (και πιο επιτυχημένα) μονοπάτια.. εμπειρία δε, δείχνει ότι στο είδος των aRPG,. αποτυχία στην ποιότητα με το «καλημέρα» της κυκλοφορίας κάθε τέτοιου παιχνιδιού παραμονεύει σε κάθε γωνιά και της μετέπειτα πορείας του.. σύγκριση επίσης αναπόφευκτη.
Με πληθώρα επιλογών σήμερα και ουκ ολίγες απαιτήσεις από τους gamers παγκοσμίως,. αρχή του WARHAMMER 40K INQUISITOR: MARTYR ήταν δύσκολη και ίσως καταδικασμένη. Warhammer και κακή ποιότητα παιχνιδιού δεν παντρεύονται εύκολα, για το σύμπαν που ενέπνευσε με το lore του δεκάδες διαδόχους του, πίσω στα τέλη του 20ου αιώνα.Έλειπε, ωστόσο κατά τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, ένα αRPG στο σύμπαν του Warhammer και. ουγγρική Neocore Games, ήρθε να καλύψει το κενό. Στην αρχή με εκκωφαντική αποτυχία. Γιατί, απλά έκανε ένα λάθος που δε συγχωρείται σε μικρές εταιρείες. Δεν υπολόγισε σωστά, τις προαναφερθείσες απαιτήσεις του κοινού και συνέστησε μετά βαίων και κλάδων ένα πρωτότυπο και όμορφο παιχνίδι μεν αλλά ασυνήθιστο στο gameplay του δε προιόν. Κι έφαγε τα μούτρα της .
Το παιχνίδι πάτωσε σε κάθε κριτική σχεδόν επίσημων ιστοσελίδων και στιγματίστηκε κατά τρόπον με την τακτική του βαρύγδουπου πλασαρισματος του μα ελλιπούς ”ποιότητας” απ΄το κοινό. Η δυσκολία της προσαρμογής στους κανόνες ενός lore σαν το Warhammer 40k σύμπαν και. ανάμνηση άλλων τίτλων σε άλλα είδη gaming, βλέπε DAWN OF WAR ήρθε κι έδεσε τη θηλιά στο ετοιμοθάνατο από γεννησιμιού, Inquisitor.
Πως τόλμησε μια άγνωστη από πολλούς, εταιρεία να επεκτείνει την ιστορία ενός ιστορικού Σύμπαντος με τόσο άγαρμπο τρόπο; Για πολλούς, άγγιξε την ιεροσυλία. Αλλά,. υπομονή και επιμονή θέλουν χρόνο, να αποδώσουν καρπούς και χωρίς σκληρή δουλειά αυτό είναι αδύνατο.
Μετά από λίγο καιρό περισυλλογής και παρατηρώντας το feedback των παικτών που ακόμη ασχολούνταν με το παιχνίδι. Neocore Games πέρασε στην αντεπίθεση. Αλλάζοντας την πολιτική της από βασισμένη στα DLCs σε Expansions μόνο, όσον αφορά το gameplay content,. Neocore Games προ του Season. Prophecy expansion (τρέχουσα Season), έθεσε το παιχνίδι σε νέο δεδομένα με το Touch of the Omnissiah update. Τραβώντας το Inquisitor σε πιο παραδοσιακά aRPG μονοπάτια, το έστησε εκ νέου με νέο περιεχόμενο, προσθέτωντας πολύ και εμπνευσμένο υλικό. Πάντοτε με σεβασμό στην ιδιαιτερότητά του.
Λίγο καιρό αργότερα, επεκτείνοντας το παιχνίδι με το Prophecy expansion, έσυρε την ιστορία σε παραδοσιακά Warhammer 40k μονοπάτια όπου αποκαλύπτεται στους μη μυημένους, πως. οργανισμός των Inquisitors, των πρακτόρων του Αυτοκράτορα των ανθρώπων είναι περίπλοκα στημένος και κάθε επιλογή, έχει συνέπειες. Παράλληλα, πρόσθεσε στο ήδη υπάρχον roster των διαθέσιμων classes, κι ένα νέο class, αφήνοντας να εννοηθεί ότι παρόμοιες πρακτικές θα πρέπει να θεωρούνται δεδομένες στο μέλλον, με κάθε νέα Season.Οι αλλαγές που επήλθαν ήταν μεν επιβεβλημένες, έπεισαν δε και νέοι παίκτες μπήκαν στο community, ενώ οι κριτικές άρχισαν να γίνονται πιότερο θετικές. Το νερό πλέον μπήκε στο αυλάκι και ανεστημένο πλέον το Inquisitor, μπορεί να ατένιζει την επιτυχία που του αξίζει στο μέλλον με αισιοδοξία. Γιατί πολύ απλά,. Neocore το πίστεψε ως πόνημα και δεν τα παράτησε .
Αυτή τη στιγμή, το πλήρες πακέτο είναι διαθέσιμο στο Steam σε καθεστώς εκπτώσεων ως τις. Γενάρη, ώστε όσοι πιστοί του Warhammer 40k σύμπαντος το επιθυμούν, να προσέλθουν. Επίσης, υπάρχει κι επίσημος Discord server για όποιον θέλει να μάθει περισσότερα για το ανανεωμένο Inquisitor. να το συζητήσει ως παιχνίδι, να προτείνει ενδεχόμενη αλλαγή σε αυτό κτλ.